سئو
페이지 정보
작성자 Zella 댓글 0건 조회 3회 작성일 24-08-20 03:54본문
علاوه بر این، وب سایت های عالی تمایل به دریافت بک لینک های بیشتری از وب سایت های دیگر دارند و همچنین توجه رسانه های اجتماعی بیشتری را به خود جلب خواهند کرد. قیاس قبلی در مورد کشتی را به خاطر دارید؟ این شبیه دریافت توصیههایی از سایر کشتیها (وبسایتها) در داخل و خارج از آن رقابت آژانس دیجیتال مارکتینگ است، که سیگنالی قوی برای موتورهای جستجو است که می گویند وبسایت شما شگفتانگیز است.
من معتقدم که روح یک کسبوکار آنلاین، وبسایت آن کسبوکار است. توصیه میکنم هیچوقت سایت خود را قربانی Social Networks نکنید.
خدمات سئو
بهینهسازی موتور جستجو که به اختصار سئو نامیده میشود امکان دستیابی به رتبههای بالاتر در صفحه نتایج موتورهای جستجو (SERP) را محقق مینماید.
درباره مرتبط بودن حرف زدیم، اما کنار مرتبط بودن تنوع هم بسیار اهمیت دارد. لینکها نباید فقط از یک دامنه خاص و فقط برای یک صفحه خاص از سایت (مثلا صفحه اصلی یا Home Page) دریافت شوند. همه چیز باید طبیعی پیش برود. سایتها بخشهایی مختلفی دارند که میتواند لینکساز باشد. من معتقدم یک سایت باید در لینکهای دریافتی خود تنوع داشته باشد تا به خوبی آژانس دیجیتال مارکتینگ رشد کند. در لیست زیر چند نمونه از تنوع لینک سازی را نوشتهام.
تمام فعالیتهایی که خارج از سایت ما انجام شده و در نتایج جستجو (Serp) تاثیرگذار است را سئو خارجی می نامند.
چند میلیون سایت در سراسر دنیا وجود دارند که هر روز به تعدادشان اضافه میشود. چند میلیارد صفحه (Page) هم در کل اینترنت به وجود آمدهاند. وقتی کاربر عبارتی را جستجو کرد، موتور جستجو چطور بهترین نتایج را به کاربر نشان دهد؟ آیا سئو داخلی یا On Site کافی است؟ اگر سایت A و سایت B در یک حوزه فعالیت کنند و هر دو سئو داخلی قویای داشته باشند. کدام سایت لیاقت رتبه بالاتر را دارد؟
اینجا مفهوم سئو خارجی شکل میگیرد. اگر هر دو سایت A و B در یک سطح باشند، گوگل اعتبار سایتها را بررسی کرده و سایتی که محبوبتر است را در رتبه بالاتر قرار میدهد.
اوایل که کار سئو را شروع کردم، پیش خودم فکر میکردم اگر یک سایت به بهترین شکل ممکن تولید محتوا کند و کار خودش را درست انجام دهد، حتما به چشم گوگل آمده و نیازی نیست برای رتبه گرفتن دست به دامن Off Page Seo شود. اما اشتباه میکردم. اصلا اینطور نیست. شما هم نباید این موضوع را بیاهمیت بدانید. هر چند که امروزه گوگل و الگوریتمهایش بسیار پیشرفت کردهاند اما هنوز هم Off Page Seo و پارامترهای آن، در رتبهبندی سایتها نقش مهمی دارند.
سئو خارجی شامل چه مواردی است؟
قلب تپنده سئو خارجی بک لینک است. یک پارامتر مهم و تاثیر گذار در موفقیت و سقوط سایتها. هنوز هم گاهی میشنوم که بک لینکها دیگر مهم نیستند یا تاثیر خود را از دست دادهاند. اما واقعا اینطور نیست. شاید کسانی که این حرف را میزنند، هنوز با تکنیکهای ۱۰ سال قبل لینکسازی میکنند و انتظار دارند این کارها نتیجه بدهد. اما در digi ding بهترین حالت این تکنیکها بیاثر و خنثی بوده و در بدترین حالت باعث جریمه و پنالتی سایت میشود.
اگر سایت A داخل سایت خود، لینک سایت B را قرار دهد، به سایت B لینک داده است. در حالت کلی این لینک برای گوگل ارزشمند است. چون فکر میکند سایت B بسیار خطراحی وب سایت کار کرده که سایت A به آن اشاره کرده است. اما یک سری موارد در لینکسازی باید رعایت شود. در لیست زیر به پارامترهایی که dg ding در بک لینک گرفتن و لینک سازی مهم هستند اشاره میکنم. اما قبل از آن با دو مفهوم مهم و جالب در دنیای سئو آشنا شویم.
من معتقدم که روح یک کسبوکار آنلاین، وبسایت آن کسبوکار است. توصیه میکنم هیچوقت سایت خود را قربانی Social Networks نکنید.
خدمات سئو
بهینهسازی موتور جستجو که به اختصار سئو نامیده میشود امکان دستیابی به رتبههای بالاتر در صفحه نتایج موتورهای جستجو (SERP) را محقق مینماید.
درباره مرتبط بودن حرف زدیم، اما کنار مرتبط بودن تنوع هم بسیار اهمیت دارد. لینکها نباید فقط از یک دامنه خاص و فقط برای یک صفحه خاص از سایت (مثلا صفحه اصلی یا Home Page) دریافت شوند. همه چیز باید طبیعی پیش برود. سایتها بخشهایی مختلفی دارند که میتواند لینکساز باشد. من معتقدم یک سایت باید در لینکهای دریافتی خود تنوع داشته باشد تا به خوبی آژانس دیجیتال مارکتینگ رشد کند. در لیست زیر چند نمونه از تنوع لینک سازی را نوشتهام.
تمام فعالیتهایی که خارج از سایت ما انجام شده و در نتایج جستجو (Serp) تاثیرگذار است را سئو خارجی می نامند.
چند میلیون سایت در سراسر دنیا وجود دارند که هر روز به تعدادشان اضافه میشود. چند میلیارد صفحه (Page) هم در کل اینترنت به وجود آمدهاند. وقتی کاربر عبارتی را جستجو کرد، موتور جستجو چطور بهترین نتایج را به کاربر نشان دهد؟ آیا سئو داخلی یا On Site کافی است؟ اگر سایت A و سایت B در یک حوزه فعالیت کنند و هر دو سئو داخلی قویای داشته باشند. کدام سایت لیاقت رتبه بالاتر را دارد؟
اینجا مفهوم سئو خارجی شکل میگیرد. اگر هر دو سایت A و B در یک سطح باشند، گوگل اعتبار سایتها را بررسی کرده و سایتی که محبوبتر است را در رتبه بالاتر قرار میدهد.
اوایل که کار سئو را شروع کردم، پیش خودم فکر میکردم اگر یک سایت به بهترین شکل ممکن تولید محتوا کند و کار خودش را درست انجام دهد، حتما به چشم گوگل آمده و نیازی نیست برای رتبه گرفتن دست به دامن Off Page Seo شود. اما اشتباه میکردم. اصلا اینطور نیست. شما هم نباید این موضوع را بیاهمیت بدانید. هر چند که امروزه گوگل و الگوریتمهایش بسیار پیشرفت کردهاند اما هنوز هم Off Page Seo و پارامترهای آن، در رتبهبندی سایتها نقش مهمی دارند.
سئو خارجی شامل چه مواردی است؟
قلب تپنده سئو خارجی بک لینک است. یک پارامتر مهم و تاثیر گذار در موفقیت و سقوط سایتها. هنوز هم گاهی میشنوم که بک لینکها دیگر مهم نیستند یا تاثیر خود را از دست دادهاند. اما واقعا اینطور نیست. شاید کسانی که این حرف را میزنند، هنوز با تکنیکهای ۱۰ سال قبل لینکسازی میکنند و انتظار دارند این کارها نتیجه بدهد. اما در digi ding بهترین حالت این تکنیکها بیاثر و خنثی بوده و در بدترین حالت باعث جریمه و پنالتی سایت میشود.
اگر سایت A داخل سایت خود، لینک سایت B را قرار دهد، به سایت B لینک داده است. در حالت کلی این لینک برای گوگل ارزشمند است. چون فکر میکند سایت B بسیار خطراحی وب سایت کار کرده که سایت A به آن اشاره کرده است. اما یک سری موارد در لینکسازی باید رعایت شود. در لیست زیر به پارامترهایی که dg ding در بک لینک گرفتن و لینک سازی مهم هستند اشاره میکنم. اما قبل از آن با دو مفهوم مهم و جالب در دنیای سئو آشنا شویم.
댓글목록
등록된 댓글이 없습니다.